salam

تولد

1395/2/26 8:52
نویسنده : bahar
62 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که برات مینویسم چهار سال از ان روز سخت میگذره از روزی که معلوم نبود چی میشه تو با ما خواهی ماند یا نه روز عذاب روز مهلک شکر خدا البان بعد چها رسال وقتی به ان روز فکر میکن عذابهش برام شده شیرینی برام شده شکروشکروشکر

شکر خدایی که تورا به ماداد وما را با دادن تو شاد کرد وقتی امدی از خدا هزاران بار می خواستم اینروزها را ببینم دیدن این روزها برایم امری باور نکردنی بود شاید محال ولی شکر منان را اکه این محال را برایمان شدنی کرد وتورا برای نگاه داشت حال که مینویسم اشک مجالم نمی دهد با خود می اندیشم واقعا این روزها یا رویا ولی هستی در کنارم ومیگویی مامان چی شده چرا گریه می کنی ومن مگم بودن تو برایم نعمتی ابدیست که نعمتهای خدا را برایم  نمایان میکند بودن تو برایم بودن زندگیست زندگی که برایم رنگی نداشت الان رنگارنگ وزیباست گلم اگر تمام ذرات از طرف من وکیل شودند وبه خاطر بودن تو خدا راشکر کنند باز کم است چون نعمتی که دارم خیلی بزرگ است خیلی  ده سال حسرت بچه ی سالم را کشیدن کم نیست حرف مردم ودکترها را شنیدن کم نیست معجزه یعنی وجود تو یعنی یه زن چرت را کم داشتن یعنی تجلی عشق خدا به ما  عزیزم تورا دوست دارم چون نمود خدایی تورا عاشقانه میپرستم چون از نور خدایی دوستت دارم گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به salam می باشد